VENSTRE BALLERUP - VÆLGERFORENINGEN

Er du medlem af Venstre og bosiddende i Ballerup kommune, så vil du være tilknyttet Venstre Ballerups vælgerforening.

Foreningen har kontakten til den politiske gruppe i kommunalbestyrelsen for at sikre en tæt forbindelse mellem det politiske og det organisatoriske niveau - vejen til lokal indflydelse er derfor ganske kort.

Venstre er nemlig styret fra bunden. Fundamentet i Venstre er derfor mere end 400 lokale vælger- og kommuneforeninger, der organiserer Venstres 30.000 medlemmer.

Skriv til Bestyrelsen: [email protected]

Bestyrelsesmedlem
E:

Øvrige tillidsposter

Formanden for Venstre i Ballerup er medlem af Venstres Hovedbestyrelse.

Vi har samtidig et medlem i Venstres regionsbestyrelse (hovedstaden), et medlem i europaudvalget i Kbh Omegns storkreds og mindst tre medlemmer i Ballerup Kredsbestyrelsen.

Derved er der direkte kontakt til Venstres styrende organer, både lokalt, regionalt og nationalt. Endelig er foreningen ansvarlig for Venstre i Ballerups valgkampe ved kommunalvalgene.

Ovenfor kan du finde bestyrelsens medlemmer med kontaktadresser, og du er altid velkommen til at kontakte de enkelte formænd eller bestyrelsesmedlemmer.